TA Technix air suspension kit with additional thread adjustment fits for Audi A1 (8X)/ Seat Ibiza IV+V (6L/6J)/ Skoda Fabia (5J)/ VW Polo (9N+6R) / Fox (5Z)
TA Technix air suspension kit for air suspension / airride
with additional thread adjustment system on front and rear axle
fits for:
Audi A1 incl. Sportback type 8X, year 05.2010 -
Seat Ibiza IV, type 6L, year 2002 - 2009
Seat Ibiza V type 6J, year 03.2008 -
Skoda Fabia tye 6Y, year 1999 - 12.2007
Skoda Fabia II, type 5J, year 2007 -2014
Skoda Fabia III, typ 5J year 2015 -
VW Polo type 9N, year 2001 - 2012
VW Polo 6R type 6R, year 06.2009 -
VW Fox, type 5Z, year 04.2005 -
excl. model with 4 wheel drive
Note: We recommend the use of shorter coupling rods, for example EVOPE003
maximum front axle load: 960kg
maximum rear axle load: 840kg
Zulassung:
inkl. Teilegutachten (§19.3)
Wie bekomme ich das Teilegutachten für mein Luftfahrwerk?
Bestellen Sie Ihr passendes TA-Technix Luftfahrwerk. Nachdem sie es gekauft haben, senden Sie uns Ihren Fahrzeugschein, Rechnungsnummer oder Kundennummer bitte per E-Mail an luftfahrwerke@tatechnix.de. Anhand Ihrer Daten stellen wir das Gutachten auf Ihr Fahrzeug aus und Sie erhalten das fertige Gutachten per Post.
How do I get the certificate of conformity for my air suspension?
Order your matching TA-Technix air suspension. After you purchased it, please send a copy or scan of your vehicle registration certificate, order number or customer number via e-mail to luftfahrwerke@tatechnix.de. Based on your data, we will issue the certificate for your vehicle and you will receive the finished certificate via mail. For this purpose please send your home adress.
Unsere Luftfahrwerke sind mit ca. 1-4 cm langen Federwegsbegrenzern ausgestattet, um problemlos eingetragen werden zu können. Für Showzwecke, jedoch NICHT IM BEREICH DER STVZO ZULÄSSIG, können die Fahrwerke ohne diese Begrenzer deutlich tiefer verstellt werden.
Our air suspension kits are generally equipped with about 1-4 cm long spring travel limiter to be registered without any problems. For show purposes, but NOT PERMITTED ON PUBLIC ROADS (in Germany), the air suspension can be adjusted significantly lower without the limiter.